понедељак, 27. октобар 2014.

Lokne (bez grejanja i ostecenja)

Danasnji post je o tome kako napraviti lepo definisane spiralne lokne kao na slici, a da pri tom ne ostetite kosu. Mnogi su me pitali u cemu je tajna. Tajna je u tvisterima. Za one koji ne znaju, tvisteri su savitljivi, gumeni uvijaci za kosu. Medjutim, moja metoda uvijanja tvisterima je malo drugacija od klasicne.


Lokne bez grejanja i ostecenja
foto: Vladimir Gasic Photography      model: Katarina Grcak
  

Sta vam je potrebno? 

Tvisteri

Silikonske gumice


Postupak:

1. Rascesljajte kosu i podelite je na nekoliko delova u zavisnosti koliko imate tvistera. Ja obicno pravim sa 4 deblja tvistera.

2. Obmotajte spiralno pramen kose oko tvistera. Vodite racuna da Vam na gornjem kraju tvistera ostane malo mesta


3. Donji kraj vezite silikonskom gumicom
4. Gornji kraj tvistera savijte kako se spirala nebi raspala

























5.  Moj savet je da tvistere uvijate na suvu kosu, kako ne bi delovala slepljeno. Kada namotate tvistere,     onda pokvasite samo deo kose koja se uvija.

6. Ostavite da stoji  tako sto duze. Najbolje bi bilo da prenoci.  Sto duze odstoji,  lokne ce duze trajati i bice bolje definisane. 

7. Pazljivo skinite tvistere i razdvojte lokne. Nikako ih nemojte rascesljavati, jer cete u tom slucaju izgledati kao da vas je udarila trofazna struja.

8. Po zelji mozete (a i ne morate) staviti lak, penu ili neko drugo sredstvo za oblikovanje kose


Rezultat:

Lepo definisane elegantne lokne.

9 коментара:

  1. Nije mi jasan ovaj deo sa kvasenjem kose... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogi imaju obicaj da prvo operu kosu pa onda da stave viklere ili tvistere. Meni na taj nacin ispadne frizura slepljena gore. Tako da ja na potpuno suvu kosu stavim tvistere, pa onda fajtalicom poprskam (pokvasim) samo deo koji se uvija, ne celo teme... Nadam se da sam razjasnila :)

      Избриши
    2. Hvala, sad je mnogo jasnije! :)))

      Избриши
  2. Imala sam slične i kosa mi je imala takav volumen, da onoooo :D Ali iako ne treba da koristim, figaro volim i sam taj proces pravljenja lokna s njim :/ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti efekat mozes postici i tvisterom, samo uvijas ovako u pravilne spirale. Meni figaro uzasno gori kosu, a i lokne mi jako brzo spadnu. Veliki pozdrav ;)

      Избриши
  3. Ovo je super! Probala sam na razne nacine da uvijem kosu i nikada mi nije uspevalo. Imam i tvistere, ali sam ih do sada na totalno drugi nacin uvijala. Moracu ovo da probam! :)

    kat-on-a-journey.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno prelepe lokne ispadnu !

    http://mimaandjane.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши