четвртак, 06. новембар 2014.

Make up favorites

Ovo su moji omiljeni proizvodi za sminkanje.

Bourjois Helty Mix Fondation tecni puder (Light beige 53), Maybelline  The Rocket Volum Express maskara, NYX Powder Blush (Angel i Taupe), NYX Blush 7A cetkica za rumenilo, Aura olovka za usne (nijansa 33), Essence olovka za obrve (nijansa 04 Blonde)


1. Bourjois Helty Mix tecni puder (nijansa Light beige 53) - Na bazi vocnih ekstrakta: jabuka - antioksidans, dinja - hidratacija, kajsija - sjaj, djumbir - energija. Takodje sadrzi i hijaluronsku kiselinu i pantenol. Ne komodogen je i dermatoloski testiran. S obzirom na moje osetljivo lice koje reaguje na sve zivo, bila sam u potrezi za nekim laganim puderom i cula dosta dobrih recenzija za ovaj. Kupila sam ga i on je ispunio sva moja ocekivanja, Toliko je lagan da se ne oseca na licu a nije mi izazvao nikakve reakcije. Izuzetno lepo mirise. Fino prekriva i lepo se razmazuje. Daje takozvani "dewy look" licu. Uzela sam nijansu 53 Light beige. Mislim da ga necu nikad menjati.

2. Maybelline  The Rocket Volum Express maskara - Obozavam Maybelline maskare, ali ova mi je bukvalno nezamenljiva. Daje neverovatana volumen  trepavicama a da pritom ne stvara grudvice. Ima silikonsku cetkicu koja omogucava precizno nanosenje.

3. NYX Powder Blush rumenilo - Nijansa Angel je rumenilo nezno rozikaste boje. Mislim da bi isao uz svaciji ten, ali narocito uz svetliji. Ima fini shimer sto daje licu blistavi sjaj  i istice jagodice. Nijansa Taupe je sivkasto smedja.  Odlicna je za konturisanju  lica. Obe nijanse se  lepo nanosi i blenda.

4. NYX Blush 7A cetkica za rumenilo - Ova cetkica je od prirodnih dlaka i odlucna je za konturaciju i preciznije nanosenje rumenila.

5. Aura olovka za usne (nijansa 33) - Od kad sam pocela da koristim ovu olovku mnogi me pitaju da li sam uvecavala usne. Olovka je postojana, ne uvlaci se u pore. Sadrzi vitamin E i hidrantne komponente.tako da nesusi usne, vec ih neguje. Nijansa 33 je boje mesa i vuce na ljubicasto.

6. Essence olovka za obrve (nijansa 04 blonde) - Ova olovka odlicno odgovara mojim obrvama, tekstura je fina, a nijansa 04 je bas za plavuse. Daje prirodan izgled. Na vrhu olovke je i cetkica koja sluzi za oblikovanje ili eventualno skidanje viska proizvoda sa obrva.

Oriflame Beauty Colour Pro Eyeshadow Trio (Sheer purple)
Oriflame Beauty Colour Pro Eyeshadow Trio (Sheer purple)
7. Oriflame Beauty Colour Pro Eyeshadow Trio (nijansa Sheer purple) - paleta od 3 nijanse  Tekstura je mekana i praskasta i lepo se blenda, Pigmentacija je takodje dobra  Roza i ljubicasta nijansa imaju dosta shimera. Ja uglavnom koristim Ovu braonkastu u kombinaciji sa rozom. U prakticnom pakovanju dobijete i skicu kako mozete kombinovati ove tri nijanse, samo sto sam ja to negde zagubila pa ne mogu da vam prikazem.







6 коментара:

  1. Olovku od essence i ja koristim i mnogo sam zadovoljna,lepi post!Radim sad giveaway na blogu pa ako hoćeš možeš i ti učestvovati. :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/2014/11/giveaway-for-bloggers.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno mi je ovo Nyx taupe rumenilo, i ja ga koristim za konture lica :) Bas mi se svidja boja ove Aurine olovke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aha, i ovo Angels je dobro, cini mi se da daje malo efekat highlightera zbog tog shimera :)

      Избриши
  3. Obozavam nyx :)

    Na mom blogu imaš Kiko giveaway, pozivam te da učestvuješ :)
    http://kapege23.blogspot.com/2014/11/kiko-make-up-milano-srbija-kiko-giveaway.html

    ОдговориИзбриши