петак, 24. април 2015.

Ruzina vodica (Goodcare Gulab Jal)

Jos jedan 100% prirodni proizvod koji me je osvojio. Radi se o Ruzinoj vodici, koja kao i mnogi organski proizvodi, ima siroku primenu. Ovo je najpoznatija i najcenjenija ruzina vodica koja se pravi od Damask ruze. Ruzina vodica je tecni ostatak koji nastaje prilikom dobijanja ruzinog ulja. Koristi se od davnina, a na Zapadu su jos uvek sacuvani recepti ranih Rimljana i slavnog arapskog doktora Avicene.


 Svojstva
Ruzina vodica koristi se kao prirodni tonik za lice. Namenjen je svim tipovima koze, ali posebno prija osetljivoj i suvoj  kao i kod prvih znakova starenja, jer odrzava ravnotezu vlaznosti. Izuzetno je bogata vitaminima C i A zbog cega odlicno hidrira, regenerise, hrani, cisti i oslobadja od umora. Kod masne i kombinovane koze upija visak masnoce sa lica a da pritom ne isusuje. Takodje fino smanjuje pore. Deluje antibakterijski, antialergijski, blago antisepticki, poboljsava cirkulaciju i uravnotezuje Ph vrednost.

Primena
Osim kao tonik moze da se koristi kao dodatak maski za lice, kao podloga za sminku, kao parfem, za negu kose, za higijenu usta, posle brijanja da umiri kozu, pomaze kod glavobolje, kao kupka, kao osvezivac prostora, dodatak u ishrani.





Istorija
Ruzina vodica ima bogatu istoriju. Od davnina je bila cenjena u kozmetici. Bila je omiljena kupka Julija Cezara. U drevnoj Indiji koriscena je za specijalne religijske rituale, a u anticnoj Grckoj i na istoku obogacivala ukus raznih dezerta, posebno baklave.

Moji utisci
Ova divna ruzina vodica koju nam je priroda podarila, prosto osvaja svojim mirisom. Miris je prijatan, slatkast i osvezavajuc. Prvo na sta me asocira ovaj miris je ratluk. Kada je rec o njenom dejstvu na moju kozu, mogu da kazem da mi je odlicno legla i da cu nastaviti da je koristim jos dugo. Svidja mi se sto istovremeno hidrira i upija suvisnu masnocu. Drzi taj opstimalni balans. Nakon nanosenja koza je divno meka, umirena i mirisljava. Svidja mi se sto ima siroku primenu, ali ja je koristim iskljucivo kao tonik i kao podlogu za sminku. Ali pre svega mi se svidja sto je 100% prirodna bez ikakvih dodataka i hemikalija. Jedino sto mi se ne dopada je sto sto je malo pakovanje, i sto bocica nema rasprsivac.

Cena: 250 RSD za 60ml 




4 коментара:

  1. Gde si kupila ovu vrstu ruzine vodice? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam u "Efedra" zdravoj hrani, a evo i linka sa spiskom prodajnih mesta http://www.ajur-veda.rs/prodajna-mesta/

      Избриши
  2. Cvetne vodice su odlična stvar i baš prijaju i mom licu! I ja preferiram one sa raspršivačem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, samo treba voditi racuna da je bas sto posto prirodna bez ikakvih dodataka. Ove indijske vodice su dosta cenjene i hvaljene. :) Veliki posdrav :)

      Избриши