среда, 23. март 2016.

Maybelline Baby Lips balzam za usne

Kada je Maybelline izbacio Baby lips balzam nastala je opsta pomama za njim. Svi su jedva cekali da stigne  u Srbiju i to se napokon i dogodilo. Svi su pohrlili u obliznje drogerije kako bi postali ponosni vlasnici Baby Lipsa o kojem se toliko pricalo. Utisci su bili razliciti. Jedni su s odusevljenjem pricali i pisali o  njemu, dok su ga drugi pak kritikovali govoreci da nije nista posebno.


Baby lips balzami dolaze u plasticnom pakovanju veselog dizajna. Kolicina proizvoda je 4g. Proizvodjac tvrdi da sadrzi sastojke koji hidratiziraju, stite i obnavljaju usne, te da  osecaj hidracije traje punih 8 sati......sto je vrlo diskutabilno.  Dolazi u 6 razlicitie varijante - 3 providne i 3 tonirane.


Moj je u nijansi Pink Punch. Solidno hidrira, usnama daje diskretnu roze boju, zdrav izgled i sjaj. Ne oseca se mastan i lepljiv na usnama. Ja ga koristim u kombinaciji sa Aura olovkom za usne u nijansi 33. Cena je pristupacna. Sve u svemu zadovoljna sam ovim balzamom.

Evo kako izgleda na mojim usnama:


Kakvi su vasi utisci o Maybelline Baby lips balzamima?

1 коментар:

  1. Meni se jedino pink punch dopada i to samo zbog boje. Meni su generalno losi kao balzami. :-)

    Poseti moj blog -> frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши